maandag 24 februari 2020

nailart bubbels

Haii vandaag heb ik een nailart voor jullie. Ik zag dit op internet voorbij komen en moest dit echt proberen.





benodigdheden:

  • base coat
  • zeep
  • water
  • nagellakje naar keuze
  • gel top coat
  • led of uv lamp
  • een rietje
  • een lepel



Stap 1 begin met een base coat.

Stap 2 lak nu je nagels in een kleur naar keuze.

Stap 3 maak met zeep en water bubbels. Dit doe ik met een rietje. Ik blaas door het rietje en daardoor krijg je grote bellen. Met een lepeltje maak ik de bellen klein tot het kleine belletjes zijn.




Stap 4 lak je nagel met een gel top coat en doe dit nog NIET in de lamp.

Stap 5 doe met een lepeltje de belletjes op je nagel en zorg dat de nagel helemaal bedekt is.

Stap 6 doe je nagels met bubbels en al onder de lamp.

Stap 7 veeg de bubbels er af met een doekje. Doe er geen extra laag top coat over heen dan verpest je de nail art weer.

dan is dit het resultaat:



Dit was het dan. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben gehad! Zelf vond ik het een super leuk resultaat geven.



Geen opmerkingen: