donderdag 4 januari 2018

glow in the dak nepnagels

hey vandaag vertel ik hoe ik nepnagels opdoe.

Waar mijn nepnagels vandaan komen?? Ik heb geen idee. Ik heb ze een paar jaar geleden gekregen alleen ik was vergeten dat ik ze had.
dit zijn ze:




Van te voren moet je eerst je nagels korter vijlen en ze reinigen met nagellakremover.

Dit waren nepnagels met de lijm al aan de binnenkant dus dat was wel makkelijk heb je dat niet? dan zit er als het goed is een flesje nagellijm bij de nepnagels in.

Je zoekt eerst de juiste maat bij je nagels en legt ze op volgorde neer.
Dan pak je de lijm en doe je lijm op de nepnagel en druk je hem op je nagel. Druk hem een poosje stevig aan.
Doe dat bij alle vingers en vijl de nepnagels in vorm.

Als er al lijm op de nepnagels zit is het gewoon hetzelfde alleen hoef je geen lijm op de nepnagels te doen.

Ik hoop dat het nu wat duidelijker is en als je nog vragen hebt stuur me dan een mailtje of een dm.

Geen opmerkingen: